PRIMEDBE I REKLAMACIJE
Žalbe, reklamacije i primedbe potrošači mogu izjaviti:
1. slanjem na elektronsku adresu darmarfashion@outlook.com,
2. na broj telefona 0631969365 u periodu od 08-16h svakog radnog dana
3. redovnom poštom na adresu – DAR-MAR FASHION DOO PANČEVO, Graničarska 33, 26000 Pančevo (sa naznakom „Za Dar Mar fashion Internet prodavnicu“)
Prodavac će u roku od jednog radnog dana potvrditi da je reklamacija primljena. U roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, prodavac će pisanim ili elektronskim putem obavestiti potrošača o odluci (prihvaćena ili odbijena primedba potrošača u vezi sa saobraznošću artikla) u vezi sa reklamiranim artiklom, kao i o eventualnom načinu rešavanju reklamacije u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (povraćaj novca, odgovarajuće umanjenje cene, zamena ili popravka artikla). Reklamacija će biti rešena u roku od 15 dana od dana prijema reklamacije. Prodavac će učiniti sve što je u njegovoj moći radi rešavanja sporne situacije, a sve u cilju otklanjanja predmetnih nedostataka.